понеделник, 26 март 2012 г.

Окончателното разгадаване на загадката за финансирането от страна на американците на моята подривна дейност в България

Който чете или поне влиза в блога ми по-редовно няма начин да не е забелязъл, че често публикувам текстове, пратени ми от Америка. Пратени ми от българи, живеещи и работещи в Америка. И тия текстове са предимно за това какво става в едно българско училище в Чикаго, с чиято директорка по една случайност се познавам: работили сме заедно преди тя да замине за САЩ. Ето, и тази сутрин получих чудесен текст със снимки от нея и веднага го публикувах: Добре дошла, Пролет!!!. Десет минути след като обявих публикацията във Фейсбук получих следното любезно съобщение на лични в социалната мрежа; публикувам го дословно:

а бе грънчаров подлецо поне крий източниците на финансиране на блога си бе... знаем всички че получаваш пари от америка за да издържаш скапания си блог но как не те е срам да го афишираш сам това бе продажнико... баси боклука... затуй плюеш така усърдно руснаците и също слугуваш така верно-поданически на емериканците... кажи сега колко ти платиха янките та да публикуваш гнусните си статии за шистовия газ... нещастник... умри по скоро... заради такива като теб продажници сме на това дередже...

Ето с тази "честитка" започва тази седмица за мен. Не мога да скрия, че и друг път съм получавал аналогични съобщения: подозират ме, че за да водя блога си, за да пиша така редовно в него, явно получавам луди пари от "презрените империалисти", преди всичко от американците, разбира се! Искам да дам известна яснота за моите отношения със западните шипионски централи и с организациите по финансирането на "подривната дейност" на Запада в България.

Вече шеста година водя този блог и до този момент от "подривни организации" на Запада съм получил числом и словом 300 долара; пълна мизерия! Ще уточня даже и от коя организация получих тия баснословни пари: получил ги от Гугъл, понеже, както забелязвате, съм сложил техни реклами в блога си; за 6 години спечелих като финансиране на подривната си дейност в блога цели 300 долара! Иначе, за жалост, никой друг не ще да ме купи, де ще да ми даде и цент, тоест, признавам си, за жалост, че пиша блога си по изцяло идейни, ценностни, сиреч, по съвсем идиотски причини и подбуди. Само идиот като мен може да работи като вол за едното нищо, ама ето, за ваше сведение, има идиоти и като мен.

Прочее, длъжен съм да доведа до сведението на съответните служби и заинтересовани бдителни граждани, че моя милост сама се опита да се продаде на американците и на европейците, по-конкретно на германците, ала не я огря. По съвети на приятели писах, както е известно - аз нищо не крия от "подривната си дейност", ами всичко правя публично и открито! - писма до фондация "Америка за България" и също така до фондация "Конрад Аденауер" да финансират, ако намират за нужно, издаването на философското списание ИДЕИ; и двете организации най-любезно ми отговориха, че не виждат потребност да влагат пари в идейното развитие и израстване на българската младеж. Писах писмо и до българския министър на младежта със същата молба, той даже и не ми отговори, за него пък явно е хептен безинтересно какви идеи имат българските младежи. Писах и на други места, примерно писах до фондация "Миню Балкански" с предложение за сътрудничество по издаването на сп. ИДЕИ, но и те не ми отговориха. И аз кандисах. Сега не получавам и стотинчица за това, което правя: нито за в-к ГРАЖДАНИНЪ, нито за списание ИДЕИ, нито за цялата си система от блогове, списвани от мен, по-голямата част от които са образователни.

Прочее, получавам все нещичко. Нека да бъда честен. Ще бъда съвсем откровен, ще си призная. Знаете ли какво получавам за всичко, което правя? Близко до ума е, не се ли сещате? Ще ви кажа тогава. Всеки ден за благодарност за това, което правя, получавам преголеми порции хули, плюнки, обиди, подигравки, насмешки, "градивни критики" и прочие все от този сорт. Това получавам. Признах си. И ми олекна на сърцето!

Хайде да ставам и да бързам за болницата. От снощи съм в сърдечна криза, налага се да ида да се прегледам първо при джипито, после при кардиолог. Ето и това получавам заради работата си: получавам специфични "здравни бонуси" все от този род. С това плащам лукса си да пиша каквото мисля - и да правя каквото смятам за нужно. Така стоят тия неща у нас, у Българско... лек ден на всички!


Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров БЪЛГАРСКАТА ДУША И СЪДБА (с подзаглавие Идеи към нашата философия на живота, историята и съвременността), , 12.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-375-7, 354 стр. Книгата е новаторски опит за по-цялостно представяне и описание на битуващите в нашето съзнание исторически и "народопсихологични" комплекси, които са живи и в нашите реакции спрямо съвременните реалности на живота ни.

Авторът търси смисъла, който се крие в случващото се с нас самите, изхождайки от предпоставката, че ясното съзнание за това какви сме като индивиди и като нация е основа на така необходимата ни промяна към по-добро. А този е залогът за бъдещия ни просперитет.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всички досега излезли книжки на списание ИДЕИ