събота, 19 декември 2020 г.

Как да помогнем на младите да започнат да се ползват от тъй богатите дарове на философстването?


Един млад човек, с когото се познаваме отдавна (зная го от дете) ми е написал тази нощ следния коментар под публикация в блога, в която във видеоформат обсъждам проблеми, свързани и с това как се преподава (и как трябва да се преподава!) философия в нашите училища; ето какво ми е писал той, а по-долу можете да прочетете и моя отговор до него:

Г-н Грънчаров, жалко, че съм свидетел на краха в българското образование... виж какъв парадокс. Понеже сега аз водя часовете по философия в нашето училище (никой друг не проявява желание), а това много ме мотивира и покрай преподаването по философия много ме привлече в личностен план самата философия. И винаги съм те давал за пример като учител, като човек, който има знание и може да ги предаде, а точно теб те изгониха от образованието! (Прочети ЦЯЛАТА ПУБЛИКАЦИЯ)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всички досега излезли книжки на списание ИДЕИ