неделя, 30 октомври 2022 г.

Възможно ли е американски богаташ с български произход да припадне от възмущение когато беден издател на философско списание го помоли за спонсорство?

 


Преди време се запознах с един американски богаташ с български произход, който ми се похвали, че бил меценат, подпомагал финансово автори на книги и правел какви ли не добрини. В един момент, след като вече му бях казал, че също съм автор на доста книги и също така издавам философско списание (той обаче не се сети да предложи сам помощта си!), аз се видях принуден да го помоля да подпомогне, ако иска и ако може, списанието, което издавам; написах му едно съобщение на месинджъра и зачаках. (Иначе с него преди това сме разговаряли за какво ли не преди това!). На другия ден той отговори, че няма да подпомогне списанието. 

Казах му ОК и понеже загадъчно каза, че "имало неща, които не споделя", аз се запитах какви ли са тези неща (стана ми интересно!). Той обаче замълча и мълчи вече доста време. В един момент в главата ми мина мисълта дали пък нещо лошо не се е случило на възрастния човек от преживения стрес - някакъв човек му иска пари, знам ли, българската душа е тъй тайнствена? За доказателство, че той мълчи, публикувам какво му казах в месинджъра; молбата ми е ако някой общува с този човек, да го попита как е, добре ли е, а след това да ми съобщи; щото се чувствам много гузно ако с моето нахалство съм навредил на здравето му; ето моите предимно думи и неговото мълчание в месинджъра: (Прочети ЦЯЛАТА ПУБЛИКАЦИЯ)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всички досега излезли книжки на списание ИДЕИ