четвъртък, 18 март 2010 г.

Философия в стихове: ИЛХАН САЛИЕВ, запомнете това име

Здравейте, поздравления за сполучния опит! Много ми хареса списанието, гледах Ви и на самия сайт. Много ми хареса това, че давате възможност на млади хора да се изявяват на страниците на списание ИДЕИ. Аз уча във Велико Търново, студент съм по философия - първа година. Написах няколко мои мисли, ако решите че си заслужават, бих се радвал да си видя името на някоя страница.

Събуждам се - нов ден, ново утро, ново начало
нови преживявания, нови емиции,
едно ново начало на един възможен край,
край за едно ново начало - може би?

*

Жив съм докато съм жив,
мъртъв съм докато съм жив,
аз съм жив труп,
труп съм именно защото съм жив.
не бих могъл да съм мъртъв докато съм жив,
но и не бих могъл да съм жив докато съм мъртъв,
аз жив ли съм или мъртъв?

*

Вдигам глава и виждам небесата,
навеждам глава и виждам тъмнина
поглеждам напред - не виждам нищо
нищо, което е всичко за мен
всичко мое е нищо за теб
това е моят живот, изживян за нищо.


Написа: ИЛХАН САЛИЕВ

(Препечатка от онлайн-изданието на списание ИДЕИ)

Здравейте, Илхан,

Благодаря за отзива и за прекрасните стихове, които ми изпратихте! Разбира се, веднага ги публикувам засега в онлайн-изданието на списание ИДЕИ, а скоро ще влязат и във втората за тази година книжка на списанието. Пишете и пращайте свои текстове, уверен съм, че имате талант да пишете, че имате философска дарба.

Желая Ви успехи!

Ангел Грънчаров

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!

(Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2010 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

ВИЖ >>> кн. II на сп. ИДЕИ

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всички досега излезли книжки на списание ИДЕИ