петък, 27 април 2012 г.

Пенсионерка отдели от залъка си за да подкрепи списание ИДЕИ

Г-жа Г.Г. от Велинград, пенсионерка, която още от създаването на сп. ИДЕИ преди 4 години го е подкрепяла и разпространявала в своя град, тия дни, като получи няколко книжки от най-новия брой, изпратени й от мен, изпрати 50 лева, които са значително повече отколкото струват изпратените й книжки. Тя е пенсионерка, знаем какви са пенсиите в днешно време, не стигат за нищо, един вид тази благородна жена отдели от залъка си; понеже ми е крайно неудобно да приема тия пари, се наложи поне да й напиша следното писмо:

Здравей, Г., получих парите, но ми е крайно неудобно, че си пратила толкова много пари; моля те, за да се реванширам поне малко, да ми съобщиш следното: би ли могла да подариш в замяна мои книги, които ще ти пратя, на читалища и училищни библиотеки във Велинград? Ще ти ги пратя веднага щом ми кажеш, искам малко да се реванширам поне с каквото мога.

Ако пък опиташ да уредиш (чрез познати) някои мои книги (или книжки от списанието) да бъдат оставени на консигнация в книжарница, ще бъде чудесно, тъй като ако (когато) се продаде някоя, ще можеш поне отчасти да си върнеш парите, щото все пак си пенсионерка и това са много пари за един пенсионер.

Моля те да ме разбереш правилно, просто искам по някакъв начин да ти се реванширам за безценната помощ и подкрепа, която даде на списание ИДЕИ. Точно в подходящия момент дойде помощта ти, тъй като съм доста задлъжнял на издателя; още за предишната книжка не съм му се доиздължил. Благодаря ти много за твоя така благороден жест!

Това й написах на г-жа Г.Г. Понеже не съм я питал за разрешение да публикувам името й, затова пиша само инициали. Иска ми се да се знае, че и такива хора като нея има в наше време.

Което е знак, че работите не са съвсем безнадеждни както понякога ни се струва - и както понякога изглеждат...


Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров ЕРОТИКА И СВОБОДА (с подзаглавие Практическа психология на пола, секса и любовта), 8.00 ЛВ., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-332-0, 168 стр. Една книга, създадена с цел да облекчи разбирането от младите хора на най-значими за живота проблеми, по които сме длъжни да имаме цялата достижима яснота. Всеки трябва да достигне до своята лична истина, без която трудно се живее, без която животът ни се превръща в абсурд.

Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всички досега излезли книжки на списание ИДЕИ