Пряк път до всички досега излезли броеве (пълен архив на онлайн-изданието):

ИДЕИ, кн. 1, година I, 2009 ИДЕИ, кн. 1(2), февр. 2010 г. ИДЕИ, кн. 2(3), май 2010 г. ИДЕИ, бр. 3(4), окт. 2010 г. ИДЕИ, бр. 1(5), март 2011 г. ИДЕИ, бр. 2(6), юли 2011 г., ИДЕИ, кн. 3(7) от ноем. 2011 г., ИДЕИ, кн. 1(8), април 2012 г., ИДЕИ, бр. 2(9), август 2012 г., ИДЕИ, бр. 3(10), дек. 2012 г., ИДЕИ, бр. 1(11), март 2013 г., ИДЕИ, бр. 2(12), август 2013 г., ИДЕИ, бр. 3(13), септ. 2013 г., ИДЕИ, бр. 4(14), дек. 2013 г., ИДЕИ, бр. 5(15), дек. 2013 г. ИДЕИ, бр. 1 (16), Април 2014 г. ИДЕИ - прил., бр. 1(3), Април 2014 г., ИДЕИ, бр. 2 (17), Авг. 2014 г., ИДЕИ, бр. 3 (18), Дек. 2014 г., ИДЕИ, бр. 2(4), 2014 г. межд. изд., ИДЕИ, бр. 1 (19), Април 2015 г., ИДЕИ, бр. 2 (20), Август 2015 г., ИДЕИ, бр. 3 (21), Дек. 2015 г., ИДЕИ, бр. 1/2 (5), 2015 г., межд. изд., ИДЕИ, бр. 1 (22), Април 2016 г., ИДЕИ, бр. 2 (23), Август 2016 г., ИДЕИ, бр. 1/2 (7/8), 2016 г., межд. изд., ИДЕИ, бр. 3 (24), Дек. 2016 г., ИДЕИ, бр. 1/2 (9/10), 2017 г., межд. изд., ИДЕИ, бр. 1 (25), Май 2017 г.,

събота, 3 май 2014 г.

Млад човек помогна финансово на списание ИДЕИ

Ето разговор по скайпа с един млад човек, с когото не бях разговарял отдавна. Иначе го познавам покрай блога си, знам, че години наред е идвал да чете в него и ми е пращал свои отзиви. Но после замлъкна, смятах, че е заминал да работи в чужбина. Изведнъж ми се обади тия дни да ми съобщи ето какво:

K. B. каза: Здравей, не знам дали ме помниш, аз съм К., момчето от...?
Ангел Грънчаров каза: Здравей, разбира се, че те помня!
K. B. каза: Преведох ти някой лев, като дарение за списанието... Искам да се отплатя по някакъв начин за нещата, които съм научил от теб. По тази сметка е: в лева (BGL): IBAN: BG89 RZBB ..., BIC: ..., която си я дал в блога.
Ангел Грънчаров каза: Благодаря ти много! Все още издавам списание ИДЕИ и съм доста затънал заради него, тъй че приемам помощта ти с благодарност, въпреки неудобството си.
K. B. каза: Това, което правиш, заслужава много повече... ето снимка на фактурата... понеже сме в една и съща банка... вероятно до час парите ще са при теб.
Ангел Грънчаров каза: Ясно, мерси много! Ти в България ли си все още?
K. B. каза: :-) Да, но си прав: въпрос на време е да се изнеса.
Ангел Грънчаров каза: Синът ми (на 25 години) също мисли в тази посока, да се изнася.
K. B. каза: Първо да придобие занаят тук... да понатрупа опит. Едва тогава да тръгва на Запад; иначе там ще е черноработник.
Ангел Грънчаров каза: Тъй че разбирам; аз самият много съжалявам, че не се изнесох преди 20 години. Да, прав си, това за уменията, за занаята е точно така.
K. B. каза: Аз говоря с много англичани, предлагат ми само сравнително нископлатена работа... засега... и не си заслужава, но всичко е въпрос на време...
Ангел Грънчаров каза: Да, положението тука не върви към оправяне, напротив, все по-тежко става.
K. B. каза: Където и да отида ще продължавам да помагам на хора като тебе.... защото си много ценен човек: без изградено самосъзнание, оттам самооценка и самоувереност... нямаш шанс никъде.
Ангел Грънчаров каза: Прав си за това, че първо човек трябва да натрупа качества и подобаващо съзнание. Без това няма как да имаш шанс за успех. Желая ти всичко добро, здраве, също и много постижения! Трогна ме с жеста си. За мен това е голямо насърчение да продължа да работя в същата посока, благодаря ти! Обикновено за благодарност ме ругаят и плюят, а ето, ти постъпи различно.
K. B. каза: Знам, мерзавци у нас колкото искаш. Не им обръщай внимание. Вършиш страхотна работа. Бъди здрав! Лека нощ!
Ангел Грънчаров каза: Благодаря! Лека нощ!

ПОСЛЕПИС: Това е. Знам за този млад човек, че религиозен, вярващ в Бога човек, че ходи на черква, а също и че в политическите си възгледи е привърженик на партията Демократи за силна България, сиреч, е проевропейски настроен. Интересува се от философия. Само това зная за него. Вече зная, че е способен и на алтруистични действия - като това да помогне на едно философско списание, лишавайки се от част от средствата, с които разполага. Това съвсем не е малко. Щото мнозина на думи са много добри, само дето на дело това съвсем не им личи...

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всички досега излезли книжки на списание ИДЕИ