събота, 9 януари 2021 г.

Спрете се малко де, вразумете: с какво толкова ви преча, та безграничната ви омраза всекидневно се мъчи да ме убие?!

 

Вчера бях на милиметър от смъртта: за малко щях да умра от токов удар! Бог пак благоволи да ме опази! Ето какво стана:

Прочее, вчера беше рожденият ден на сина ми. И преди обед реших да поправя проблем в електроинсталацията, който от доста време ни ядосва: лампата в кухнята от известно време престана да свети. Подмених всичко, фасунга, ключ, проводник, купих нови, замених ги, какво ли не правих, не свети и не свети! По-точно светва отвреме-навреме, после дълго време не светва (фазата, стигаща до лампата, беше някаква мижава, слаба, не знам на какво може да се дължи това, а техник да търся не мога да си позволя!). Сякаш някакви дяволи си играеха с мен месеци наред: светне понякога лампата, загасим я, повече не светва, и то много дни наред, напоследък съвсем престана да свети, крайно рядко благоволяваше да светне!). И вчера се заинатих да оправя проблема, купих нова жица и реших да подменя всичко, та да светне най-после проклетата лампа! (Временно осветявахме кухнята с лампа, включвана в контакта.) (Прочети ЦЯЛАТА ПУБЛИКАЦИЯ)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всички досега излезли книжки на списание ИДЕИ