петък, 27 януари 2023 г.

Таваришч комуноид-путиноид, доведен от мен до бяс, без да се усети, подобно на древногръцки оракул, ме уподоби на великия Сократ - представяте ли си?!

 

Под публикация в блога ми със заглавие Защо не трябва да допускаме спекуланти като Костя Копейкин да тровят отношенията ни с Македония?, съдържаща мой видеокоментар по темата, се изказаха много... комуноиди-путинофили, разбира се, но има един епизод, съдържащ мой диалог с един прочут дългогодишно подвизаващ се в блога ми таваришч, нарекъл се "Бачу Колю", който е прочут с русофилщината и комуноидщината си; понеже в този кратък диалог он, доведен от мен до състояние на екзалтирано възмущение, сиреч, иначе казано, до бяс, без да се усети, подобно на древногръцки оракул, изрече нещо знаменателно (уподоби ме на великия Сократ, представяте ли си!), нема начин да не го извадя отделно в съответната публикация, щото съм крайно много поласкан от великолепната, направо страхотна и донякъде почти напълно несправедлива оценка, която тоз тъй бойко настроен за руската "правда" и за руския "нов световен ред" таваришч без да иска ми даде; ето, четете, убедете се сами: 


Бачо Кольо каза: "... не бива да позволяваме на злотворните руски сили да сеят между нас вражда и омраза..."  ... (Прочети ЦЯЛАТА ПУБЛИКАЦИЯ)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всички досега излезли книжки на списание ИДЕИ