сряда, 6 октомври 2010 г.

Колкото до списанието, мисля, че е страхотно!

Вчера в публикация под заглавие Списание ИДЕИ съществува за хората, които не са безразлични към духовното ви дадох възможност да се запознаете с писмо на един читател на ИДЕИ до редакцията му. Публикувах също и моя отговор до него. Днес този, както се оказа, съвсем млад човек ми пише следното:

Здравейте,

Благодаря за бързия отговор!

Аз съм ученик от 12 клас в ЕГ в Пловдив и съм с отявлен афинитет към философията. Дори исках да следвам философия, но в крайна сметка ме разубедиха и се пренасочих към политологията. Колкото до списанието, мисля, че е страхотно. Малко са подобните издания в България и те определено би трябвало да се развиват. Аз бих плащал по 5 лв., че дори и по повече, за да се снабдя с единственото (поне аз друго не познавам) съвременно философско списание в България.

Въпросът е, че то трябва да се популяризира, защото аз го открих съвсем случайно - видях го на рафт в книжарницата срещу Техническия университет. Познавам поне още 2-3-ма души, които с радост биха си закупили списанието, но проблемът е, че се намира трудно. Е, от друга страна, който търси, намира. :)

Поздрави: Г.Д.

На този младеж, който, вероятно без да си дава отчет, с писмото си оказва неоценима подкрепа за нас, издателите на списание ИДЕИ, отвърнах със следните думи:

Здравейте,

Много се радвам, че така мислите, че така оценявате списание ИДЕИ. Това ни говори на нас, издателите му, че донякъде сме постигнали целите си. Ще се стремим по-нататък още по-добре да се справяме със задачата си.

Искаме списанието да е интересно и полезно на все повече и то преди всичко млади хора. В първия брой ще прочетете, че ни се иска списанието все повече да става тяхно, в смисъл, че ще се радваме повече млади хора да участват в списването му като автори.

Затова Ви каня и Вие да се пробвате да пишете по философски теми, есета и пр., ако досега не сте го сторили; но ми се струва, че Вашият интерес към философията е довел до това, че най-вероятно вече сте писали подобни текстове. Бихте могли да ни изпратите нещо написано от Вас.

С поздрав: Ангел Грънчаров

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всички досега излезли книжки на списание ИДЕИ