събота, 3 септември 2011 г.

Как мислите, дали някой блогър, и то безкористно, ще се съгласи да сложи в блога си рекламен банер на сп. ИДЕИ?

Поиграх си доста тази сутрин - предупреждавам, пълен невежа съм в тази област! - и в крайна сметка успях все пак да направя ето тези банери:

Рекламни банери на списание ИДЕИ

Интересно ми е кой от всичките най-много ви харесва на вас лично, ето, поставям ви този въпрос. Ако желаете, отговорете, на мен пък ще ми е интересно да узная преценката ви. Ще съм ви много благодарен ако отговорите на въпроса ми.

Също така искам да споделя с вас една идея, която ми хрумна преди малко. Доста е странна, ама ще я споделя, въпреки рисковете. Също ми е интересно как ви изглежда лично на вас тази моя екстравагантност.

Хрумна ми да изпратя на някои блогъри кратко писъмце, с което най-любезно да ги помоля, ако искат, да сложат в блога си било някой от банерите, които моя милост направи, или пък някой друг, който съответният блогър сам би направил. Но молбата ще ми бъде банерът да е на списание ИДЕИ. Един вид, ще предложа на тия известни наши блогъри да направят малък жест в полза на списанието, чиито 6-ти брой излезе наскоро. Както и да го погледне човек този факт е все пак някакво постижение, и ето, иска ми се да проверя дали би се намерил някой от толкова многоликата блогърска общност, който да направи един благороден жест и да рекламира в блога си за известно време списанието.

Е, разбира се, че за това не е нужно специално да бъдат канени, който иска да сложи банерче на сп. ИДЕИ в блога си, сам ще предложи - или отдавна да е предложил, все пак списанието излиза трета година. До този момент никой, с едно-две изключения, не е предложил да помогне на списанието, и то по начин, който нищичко не би му струвал. Тъй че как смятате, добра идея ли е да поканя някои от най-известните ни блогъри да турят, ако искат, рекламно банерче на списание ИДЕИ в блоговете си? И то не как да е, а именно като благороден, безкористен жест, щото от само себе си се разбира, че за това нещо не мога да им платя. Бих искал, ала не мога. По добре известни причини.

Какво ще кажете, да попитам ли, да предложа ли? Каквото ми кажете, това ще сторя. Ако си замълчите, ще тълкувам мълчанието ви като знак, че предложението ми е твърде нахално, и за да не ме обидите, известявайки ме за мнението си, сте предпочели да си замълчите. Става ли така?

Хайде чао, приятен ден и хубав уикенд ви желая! И извинявайте ако има нещо... :-)

(ЗАБЕЛЕЖКА: Да предложа на някоя конвенционална, пък дори и неконвенционална (сиреч, електронна) българска медия да сложи безвъзмездно банер или друга реклама на едно списание, поставило си за цел да подпомогне духовното и личностното израстване на българската младеж, е безумна и безнадеждна в екстравагантността си идея. Затуй изобщо не дръзвам да поставям този въпрос. У нас медиите така са се овълчили да лапат пари от реклами и от каквото изобщо може, и то колкото се може повече пари, че за нищо друго просто не са в състояние вече дори да мислят. Затуй свеждам предложението си само до блогърите. Ще видим обаче какво ще стане и при тях. Имам предчувствието, че съвсем точно знам какво ще стане... но да видим, да проверим, да опитаме...)


Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!

(Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

4 коментара:

  1. Ами не. Няма да е моят блог. Религиозните идеи, които разпространявате, са неморални и са противни на моите схващания.

    ОтговорИзтриване
  2. Това, че моите идеи са противни на Вашите схващания съвсем не ги прави неморални :-) Това, че са религиозни дадени идеи, също съвсем не ги прави неморални, напротив, доказано най-неморални се идеите на нихилистите, на атеистите, на безбожниците като комуниста Сталин и прочие. Изказването Ви е неаргументирано и издава ужасна ценностна обърканост и загуба на ориентирите. Долавям коварна склонност към догматизъм в изказванията Ви, т.е. поддали сте се на атеистичното суеверие :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Аз бих рекламирала списание "Идеи" в блоговете си.

    ОтговорИзтриване
  4. Нямам пари за да купувам вестниците и списанията Ви (Ващите и други). Отделям само по 30 стотинки седмично за вестник " Трета възраст".Чувствам се предадена за 30 сребърника. Но не съм единствената. Много сме!

    ОтговорИзтриване

Всички досега излезли книжки на списание ИДЕИ