Пряк път до всички досега излезли броеве (пълен архив на онлайн-изданието):

ИДЕИ, кн. 1, година I, 2009 ИДЕИ, кн. 1(2), февр. 2010 г. ИДЕИ, кн. 2(3), май 2010 г. ИДЕИ, бр. 3(4), окт. 2010 г. ИДЕИ, бр. 1(5), март 2011 г. ИДЕИ, бр. 2(6), юли 2011 г., ИДЕИ, кн. 3(7) от ноем. 2011 г., ИДЕИ, кн. 1(8), април 2012 г., ИДЕИ, бр. 2(9), август 2012 г., ИДЕИ, бр. 3(10), дек. 2012 г., ИДЕИ, бр. 1(11), март 2013 г., ИДЕИ, бр. 2(12), август 2013 г., ИДЕИ, бр. 3(13), септ. 2013 г., ИДЕИ, бр. 4(14), дек. 2013 г., ИДЕИ, бр. 5(15), дек. 2013 г. ИДЕИ, бр. 1 (16), Април 2014 г. ИДЕИ - прил., бр. 1(3), Април 2014 г., ИДЕИ, бр. 2 (17), Авг. 2014 г., ИДЕИ, бр. 3 (18), Дек. 2014 г., ИДЕИ, бр. 2(4), 2014 г. межд. изд., ИДЕИ, бр. 1 (19), Април 2015 г., ИДЕИ, бр. 2 (20), Август 2015 г., ИДЕИ, бр. 3 (21), Дек. 2015 г., ИДЕИ, бр. 1/2 (5), 2015 г., межд. изд., ИДЕИ, бр. 1 (22), Април 2016 г., ИДЕИ, бр. 2 (23), Август 2016 г., ИДЕИ, бр. 1/2 (7/8), 2016 г., межд. изд., ИДЕИ, бр. 3 (24), Дек. 2016 г., ИДЕИ, бр. 1/2 (9/10), 2017 г., межд. изд., ИДЕИ, бр. 1 (25), Май 2017 г.,

вторник, 1 април 2014 г.

Новата маркетингова стратегия на екипа, издаващ философското списание ИДЕИ

Публикувам този път (за четене онлайн, сиреч, в електронен вариант) новата книжка на списанието преди още на пазара да е излязло книжното (хартиеното) му издание. Ще каже някой - та това е глупаво, по този начин кой ще си купи изобщо хартиеното издание след като им даваш преди това електронното?

Да, обаче аз този път решавам да опитам една нова пазарна или маркетингова стратегия, идеята ми е следната: евентуалните бъдещи читатели на хартиеното издание първо да могат да разгледат онлайн списанието, да го разлистят, да видят с очите си какви текстове има в него и на който му се прииска на тази основа да си купи хартиеното издание, нека да заповяда, нека ми съобщи - и ще го получи непременно. Един вид, оттук-нататък ще приемам заявки за книжното издание на кн. 1 (16 от създаването на списанието преди 6 години, то излиза три пъти в годината) от тази година, която именно е вече шеста от неговото създаване. Този път ще опитаме така: ще приемаме на имейла заявки за книжната (хартиената) версия, която струва само 5 лева.

А иначе книжката, както можете да видите, е от 156 страници, което съвсем не е малко за списание. Това е. Първо разгледайте списанието, пък на тази основа след това решете бихте ли искали да го имате в удобен за четене хартиен или книжен вариант. На мен ми се струва, че този е пътя за развитие на книгоиздаването изобщо: хората ще си купуват в хартиен вид само най-качествени текстове, които си струва да имаш в дома си - и които искаш да четеш в удобен за това вид. Ще видим. Приятно разглеждане и четене на новата книжка! Не се стеснявайте да си я поръчате в хартиен вид ако ви хареса.

Това ще бъде и един вид подкрепа за излизането на нашето списание, което излиза предимно с лични средства на неговия създател и главен редактор (и на малка група от философи, автори във списанието или пък негови горещи фенове). И по този начин нашето списание оцеля цели шест години, което, както и да го погледнем, е постижение. Живот и здраве да е и още ще оцелее, но не е зле да бъде подкрепено и от повече хора. Само като си го купите, това за него вече ще бъде сериозна подкрепа.

Списанието може да излиза съвсем спокойно и да се самоиздържа само ако си има, да речем, 500 верни абонати. Но къде ти толкова много любители на качествената философия у нас?!

Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА: вечното в класическата и модерната философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, февр. 2009 г., 520 стр. Книгата ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА, външно погледнато, е систематичен курс по философия, в който обаче твърде експресивно се тълкуват и вечните въпроси, вълнуващи човешките същества на тази земя. Подобна форма, именно курс лекции по философия, осигурява на автора така потребната живост, непосредственост и свобода в общуването със съзнанието на читателя. През цялото време той се стреми да бъде близо и да не изневерява на ония неизбежни сърдечни трепети, благодарение на които човекът става човек – и личност, разбира се. Опитва се да приобщава съзнанието на читателя към така вълнуващата мисловност на непреходното, която именно е истинското богатство на човека.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всички досега излезли книжки на списание ИДЕИ