
Да, обаче аз този път решавам да опитам една нова пазарна или маркетингова стратегия, идеята ми е следната: евентуалните бъдещи читатели на хартиеното издание първо да могат да разгледат онлайн списанието, да го разлистят, да видят с очите си какви текстове има в него и на който му се прииска на тази основа да си купи хартиеното издание, нека да заповяда, нека ми съобщи - и ще го получи непременно. Един вид, оттук-нататък ще приемам заявки за книжното издание на кн. 1 (16 от създаването на списанието преди 6 години, то излиза три пъти в годината) от тази година, която именно е вече шеста от неговото създаване. Този път ще опитаме така: ще приемаме на имейла заявки за книжната (хартиената) версия, която струва само 5 лева.
А иначе книжката, както можете да видите, е от 156 страници, което съвсем не е малко за списание. Това е. Първо разгледайте списанието, пък на тази основа след това решете бихте ли искали да го имате в удобен за четене хартиен или книжен вариант. На мен ми се струва, че този е пътя за развитие на книгоиздаването изобщо: хората ще си купуват в хартиен вид само най-качествени текстове, които си струва да имаш в дома си - и които искаш да четеш в удобен за това вид. Ще видим. Приятно разглеждане и четене на новата книжка! Не се стеснявайте да си я поръчате в хартиен вид ако ви хареса.
Това ще бъде и един вид подкрепа за излизането на нашето списание, което излиза предимно с лични средства на неговия създател и главен редактор (и на малка група от философи, автори във списанието или пък негови горещи фенове). И по този начин нашето списание оцеля цели шест години, което, както и да го погледнем, е постижение. Живот и здраве да е и още ще оцелее, но не е зле да бъде подкрепено и от повече хора. Само като си го купите, това за него вече ще бъде сериозна подкрепа.
Списанието може да излиза съвсем спокойно и да се самоиздържа само ако си има, да речем, 500 верни абонати. Но къде ти толкова много любители на качествената философия у нас?!

Няма коментари:
Публикуване на коментар