събота, 7 март 2020 г.

Тъжна работа: списание ИДЕИ умира пред очите ни...


Занесох и оставих в Народната библиотека в София книжките от два броя на сп. ИДЕИ. От преди 3 години сме пропуснали да оставим книжките от един брой (а може и да сме ги оставили, пък да са се загубили!), поради което от библиотеката ми звънят многократно да решим проблема. Днес разговарях със служителя, който ме помоли да му предоставя поне 1-2 хартиени бройки. Обади се и друг служител. Обясних им че ще ми е трудно да правя допечатка. В разговора между двамата служители прозвуча ето това изказване: "Знаеш сам колко много се търси и чете списание ИДЕИ...". Попитаха ме и какъв е тиражът напоследък та толкова се търси. Обещах да доставя някак няколко книжки от липсващия брой.

За жалост не мога да намеря спонсори за да продължи да излиза сп. ИДЕИ. А аз на свои средства вече нямам възможност да го издавам. Излизалото 11 години списание загива...

Тъжна работа! Това списание е нещо като мое дете и ето, то умира пред очите ми...



Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров ЕРОТИКА И СВОБОДА (с подзаглавие Практическа психология на пола, секса и любовта), 8.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-332-0, 168 стр. Една книга, създадена с цел да облекчи разбирането от младите хора на най-значими за живота проблеми, по които сме длъжни да имаме цялата достижима яснота. Всеки трябва да достигне до своята лична истина, без която трудно се живее, без която животът ни се превръща в абсурд. Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всички досега излезли книжки на списание ИДЕИ